1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
KUNDE:
STILL
Z umiłowania do świeżości dla Piotra i Pawła
Z umiłowania do świeżości dla Piotra i Pawła
Z umiłowania do świeżości dla Piotra i Pawła
Z umiłowania do świeżości dla Piotra i Pawła
Z umiłowania do świeżości dla Piotra i Pawła
Z umiłowania do świeżości dla Piotra i Pawła
Z umiłowania do świeżości dla Piotra i Pawła
Z umiłowania do świeżości dla Piotra i Pawła
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
TITEL:
Z umiłowania do świeżości dla Piotra i Pawła
BESCHREIBUNG:

Jesteśmy autorami pierwszej ogólnopolskiej kampanii reklamowej supermarketów Piotr i Paweł. Hasło "Z miłości do świeĹźości" będzie gościło na materiałach promocyjnych przez cały 2011 rok, obejmując outdoor, multimedia i materiały BTL.

KUNDE:
PIOTR I PAWEŁ
Platanowe jest Fresh
Platanowe jest Fresh
Platanowe jest Fresh
Platanowe jest Fresh
Platanowe jest Fresh
Platanowe jest Fresh
Platanowe jest Fresh
Platanowe jest Fresh
Platanowe jest Fresh
Platanowe jest Fresh
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
TITEL:
Platanowe jest Fresh
BESCHREIBUNG:

W ramach kampanii promocyjnej dla projektu develeperskiego "Platanowe" w Suchym Lesie, przygotowaliśmy komplet materiałów reklamowych, m.in.: serwis www, billboardy, citylighty, materiały drukowane oraz reklamy w prasie... a to nie jest  jeszcze nasze ostatnie słowo.

KUNDE:
Nowe imię i nowa twarz - Szybki Bill na poznańskich ulicach
Nowe imię i nowa twarz - Szybki Bill na poznańskich ulicach
Nowe imię i nowa twarz - Szybki Bill na poznańskich ulicach
Nowe imię i nowa twarz - Szybki Bill na poznańskich ulicach
Nowe imię i nowa twarz - Szybki Bill na poznańskich ulicach
Nowe imię i nowa twarz - Szybki Bill na poznańskich ulicach
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
TITEL:
Nowe imię i nowa twarz - Szybki Bill na poznańskich ulicach
BESCHREIBUNG:

Temat brzmiał: Nowy Ośrodek Szkolenia Kierowców w Poznaniu. Zaczęliśmy od wymyślenia nazwy, "Szybki Bill" wydał nam się idealną… nazwą…, a i Klient odebrał ją… bardzo pozytywnie. PóĹşniej poszło juĹź z górki... rysunkowe, dynamiczne logo, ulotki, koszulki, grafiki i hasła na samochody. Dopełnieniem całości stała się czysta i przejrzysta strona internetowa, zjednują…ca sobie coraz to większą… rzeszę fanów Szybkiego Billa.

W tym wypadku zastosowaliśmy partyzancką… metodę pozycjonowania strony, która świetnie się sprawdza.

KUNDE:
SZYBKI BILL
Brat PiT w Warszawie
Brat PiT w Warszawie
Brat PiT w Warszawie
Brat PiT w Warszawie
Brat PiT w Warszawie
Brat PiT w Warszawie
Brat PiT w Warszawie
Brat PiT w Warszawie
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
TITEL:
Brat PiT w Warszawie
BESCHREIBUNG:

Jedni ściągają… do reklamy Gerarda Depardieu, innych reklamuje Marek Kondrat, czy Anna Przybylska. Fresh Studio sięga na sam szczyt! Specjalnie dla Urzędu Miasta Warszawa ściągnęliśmy samego Brata PiTa, który z całą swoją tajemniczością i wrodzoną siłą przekonywania zachęcał ludzi pracujących w stolicy do pozostawienia tam swoich podatków. Kampania została nagrodzona najwyĹźszą nagrodą na Konkursie Reklamy KTR 2010 w Warszawie.

KUNDE:
MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
Od podstaw czyli Arena Dom we Fresh Studio
TITEL:
Od podstaw czyli Arena Dom we Fresh Studio
BESCHREIBUNG:

Na początku była tylko lokalizacja...
...póĹşniej powstała nazwa, logo, strona www, ulotka, teczka, reklamy prasowe i outdoor czyli kompleksowo. Acha, było jeszcze stoisko targowe:)

KUNDE:
MEBLOPOL
Werbespotproduktion Düsseldorf
Alle Rechte vorbehalten © Werbeagentur Frisch Studio