Konkurs urodzinowy Intermarche
Konkurs urodzinowy Intermarche
Konkurs urodzinowy Intermarche
1 | 2 | 3
TITEL:
Konkurs urodzinowy Intermarche
KUNDE:
INTERMARCHE
KARTA AKTUALIZACJI
TITEL:
KARTA AKTUALIZACJI
KUNDE:
ENEA OPERATOR
KUNDE:
ATH Agro-transhandel
Energetycznie w Nowym Roku
TITEL:
Energetycznie w Nowym Roku
BESCHREIBUNG:

Dla naszego stałego Klienta, Firmy Enea Operator, opracowaliśmy graficznie i wyprodukowaliśmy dwa dokumenty korporacyjne: Taryfę, z opłatami na rok 2012 oraz Kartę Aktualizacji. Tworząć Taryfę, staraliśmy się zachować powagę dokumentu i jednocześnie pokazać nasze zamiłowanie do rysunków. Tym samym stworzyliśmy graficzną okładkę, ukazującą moĹźliwość zasilania w energię elektryczną, przez firmę Enea Operator, kaĹźdego Klienta, od róĹźnego rodzaju instytucji po odbiorcę detalicznego.

KUNDE:
ENEA OPERATOR
Nasza Gazownia w zimowej odsłonie
Nasza Gazownia w zimowej odsłonie
Nasza Gazownia w zimowej odsłonie
Nasza Gazownia w zimowej odsłonie
1 | 2 | 3 | 4
TITEL:
Nasza Gazownia w zimowej odsłonie
BESCHREIBUNG:

Po raz kolejny dla naszego stałego partnera PGNiG, zrealizowaliśmy magazyn pracowniczy „Nasza Gazownia”. Aktualny numer charakteryzuje typowo zimowa odsłona i szata graficzna. Dzięki tej drukowanej formie Intranetu, pracownicy poznańskiej gazowni mogą pozostawać na bieżąco z informacjami i nowinkami jakie mają miejsce w ich miejscu pracy i środowisku branĹźowym. W aktualnej pozycji znalazła się równieĹź świąteczna niespodzianka dla dzieci pracowników, które mogą wykreować własnego Mikołaja z przygotowanego przez naszą agencję szablonu.

Dołączając się do świątecznych życzeń PGNiG, życzymy wszystkim radosnych i ciepłych Świąt oraz spełnienia w Nowym Roku!

KUNDE:
PGNiG
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11
TITEL:
Fresh Studio kreuje wizerunek Enea Operator
BESCHREIBUNG:

Enea Operator, dostawca energii, wchodzą…cy w skład Grupy Kapitałowej Enea, powierzył nam opracowanie materiałów promocyjnych, dotyczą…cych działalności firmy na rok 2011, pod nazwą… "2011 Rok projektów". O zbliĹźających się zmianach w Enea Operator, pracowników informować będą… nowe kreacje graficzne w postaci m.in. plakatów, broszur, listów, infografik itp. Jedym z powodów do dumy jest powierzenie nam przygotowania Kodeksu Dobrych Praktyk.

KUNDE:
ENEA OPERATOR
Ministerstwo Gospodarki zaufało Fresh Studio
Ministerstwo Gospodarki zaufało Fresh Studio
Ministerstwo Gospodarki zaufało Fresh Studio
Ministerstwo Gospodarki zaufało Fresh Studio
Ministerstwo Gospodarki zaufało Fresh Studio
Ministerstwo Gospodarki zaufało Fresh Studio
Ministerstwo Gospodarki zaufało Fresh Studio
Ministerstwo Gospodarki zaufało Fresh Studio
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
TITEL:
Ministerstwo Gospodarki zaufało Fresh Studio
BESCHREIBUNG:

Dla Ministerstwa Gospodarki zajęliśmy się opracowaniem graficznym trzech broszur w temacie "Europa 2020".  Broszury zostały wydrukowane na papierze w 100% pochodzą…cym z makulatury, a takĹźe zostały opracowane w wersji elektronicznej. Całość w dwóch językach - polskim i angielskim.

KUNDE:
MINISTERSTWO GOSPODARKI
Fresh Studio ryzykuje odpowiedzialnie z Ministerstwem Gospodarki
Fresh Studio ryzykuje odpowiedzialnie z Ministerstwem Gospodarki
Fresh Studio ryzykuje odpowiedzialnie z Ministerstwem Gospodarki
Fresh Studio ryzykuje odpowiedzialnie z Ministerstwem Gospodarki
Fresh Studio ryzykuje odpowiedzialnie z Ministerstwem Gospodarki
Fresh Studio ryzykuje odpowiedzialnie z Ministerstwem Gospodarki
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
TITEL:
Fresh Studio ryzykuje odpowiedzialnie z Ministerstwem Gospodarki
BESCHREIBUNG:

Dla naszego rzą…dowego Klienta wykreowaliśmy podręcznik dotyczący zarzą…dzania ryzykiem zgodnie z zasadami zrównowaĹźonego rozwoju biznesu. Oprócz formy elektronicznej, dostępnej do pobrania na stronie Ministerstwa, podręcznik został wydrukowany w dwóch językach, na papierze pochodzącym w 100% z makulatury, aby wszystko było jak najbardziej eco  i pro. Jest to kolejny projekt, który zrealizowaliśmy wspólnie z Ministerstwem Gospodarki, które wcześniej powierzyło nam stworzenie logotypu i księgi znaku. Jesteśmy dumni, Ĺźe moĹźemy pomóc propagować społeczną… odpowiedzialność biznesu w Polsce i całym sercem wspieramy takie inicjatywy.

KUNDE:
MINISTERSTWO GOSPODARKI
Nasza Gazownia w wersji drukowanej
Nasza Gazownia w wersji drukowanej
Nasza Gazownia w wersji drukowanej
Nasza Gazownia w wersji drukowanej
Nasza Gazownia w wersji drukowanej
1 | 2 | 3 | 4 | 5
TITEL:
Nasza Gazownia w wersji drukowanej
BESCHREIBUNG:

Dla spółki PGNiG wykreowaliśmy i wyprodukowaliśmy biuletyn pod znaczącym tytułem Nasza Gazownia.pl. Wydawnictwo ukazuje się cyklicznie i zawiera w sobie najnowsze informacje przeznaczone dla Pracowników na temat funkcjonowania wielkopolskiego oddziału obrotu gazem oraz nowinki z szeroko pojętej branĹźy gazowniczej. Gazetka nosi znamiona wewnętrznego Intranetu, ale przybrała postać drukowaną, aby być dostępną szerszemu gronu odbiorców.

KUNDE:
PGNiG
Hoppecke dba o środowisko - materiały promocyjne
Hoppecke dba o środowisko - materiały promocyjne
Hoppecke dba o środowisko - materiały promocyjne
Hoppecke dba o środowisko - materiały promocyjne
Hoppecke dba o środowisko - materiały promocyjne
Hoppecke dba o środowisko - materiały promocyjne
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
TITEL:
Hoppecke dba o środowisko - materiały promocyjne
BESCHREIBUNG:

Dla jednego z największych producentów baterii do zastosowań przemysłowych, firmy Hoppecke, wykreowaliśmy serię materiałów graficznych, w tym kalendarz ścienny, które odwierciedlają… główne zasady jakimi kieruje się producent w swoich działaniach czyli ochrona środowiska, najnowsze technologie i niezawodność wyprodukowanych towarów.

KUNDE:
HOPPECKE
Begier tym razem po niemiecku
Begier tym razem po niemiecku
Begier tym razem po niemiecku
Begier tym razem po niemiecku
1 | 2 | 3 | 4
TITEL:
Begier tym razem po niemiecku
BESCHREIBUNG:

Dla naszego stałego Klienta - firmy developerskiej Begier, stworzyliśmy folder promocyjny w języku naszych zachodnich sąsiadów, aby i oni mogli poznać zalety i ofertę tego developera. Trzymamy kciuki za ekspansję nie tylko na rynku polskim, ale takĹźe w środowisku zagranicznym!

KUNDE:
Klient lojalny w sieci Gomez
Klient lojalny w sieci Gomez
Klient lojalny w sieci Gomez
Klient lojalny w sieci Gomez
1 | 2 | 3 | 4
TITEL:
Klient lojalny w sieci Gomez
BESCHREIBUNG:

Dla naszego Klienta z branĹźy odzieĹźowej stworzyliśmy komplet materiałów informacyjnych i promujących program lojalnościowy, umoĹźliwiają…cy korzystanie z rabatów i zniĹźek dla stałych Klientów sklepu Gomez.

Ĺťyczymy rzeszy Klientów!

KUNDE:
GOMEZ
Brat PIT w Warszawie
Brat PIT w Warszawie
Brat PIT w Warszawie
Brat PIT w Warszawie
Brat PIT w Warszawie
Brat PIT w Warszawie
Brat PIT w Warszawie
Brat PIT w Warszawie
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
TITEL:
Brat PIT w Warszawie
BESCHREIBUNG:

W ramach wygranego konkursu, stworzyliśmy dla Urzędu Miasta Warszawy, postać Brata PIT-a, który miał za zadanie, z wrodzonym sobie urokiem, uzasadniać sens płacenia podatków w Stolicy, przez osoby tam zatrudnione. W ramach kampanii stworzyliśmy wszystkie materiały multimedialne i graficzne, obejmują…ce m.in. billboardy, citylighty, plakaty, ulotki oraz komiks. Jesteśmy równieĹź autorami filmu promują…cego akcję... ale o tym juĹź w innym dziale!

KUNDE:
MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
Cote D'or - czekoladowe smaki od Kraft Foods
Cote D'or - czekoladowe smaki od Kraft Foods
Cote D'or - czekoladowe smaki od Kraft Foods
Cote D'or - czekoladowe smaki od Kraft Foods
Cote D'or - czekoladowe smaki od Kraft Foods
Cote D'or - czekoladowe smaki od Kraft Foods
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
TITEL:
Cote D'or - czekoladowe smaki od Kraft Foods
BESCHREIBUNG:

Konkurs na kreację związaną… z wprowadzaniem nowej marki czekolad na rynek polski dla Firmy (przez duuuĹźe "F") Kraft Foods, wygrał nie kto inny jak Fresh Studio. Czyli my. Do projektów podeszliśmy z duĹźym zaangaĹźowaniem i pasją…. Piaski Afryki i zachody słońca, działały twórczo na naszą… wyobraĹşnię. Dział kreacji z uśmiechem na twarzy i blaskiem w oku (jak Klient na widok powiększającego się logo) tworzył coraz to nowe projekty oraz kolejne materiały promocyjne.  

"To były piękne dni, po prostu piękne dni..."

KUNDE:
KRAFT FOODS
Carte Noire na półkach polskich sklepów
Carte Noire na półkach polskich sklepów
Carte Noire na półkach polskich sklepów
Carte Noire na półkach polskich sklepów
Carte Noire na półkach polskich sklepów
1 | 2 | 3 | 4 | 5
TITEL:
Carte Noire na półkach polskich sklepów
BESCHREIBUNG:

Carte Noire to kolejne dziecko Krafta, nad którym - po kolejnym konkursie - przejęliśmy opiekę w zakresie BTL-u. Nie jesteśmy pewni, czy podczas pracy było w tym wszystkim więcej kawy czy pożą…dania, ale efekt końcowy zapewne połaczył te dwie główne cechy, marki Carte Noire. Zakres działań kreacyjnych obejmował: ulotki, folderki (samplingowe takĹźe), standy, standziki i inne POS-y, z którymi konsumenci mogli zetknąć się w sklepach "Piotr i Paweł", "Chata Polska" i innych dobrych sieciach handlowych.

KUNDE:
KRAFT FOODS
Nowe szaty... Alpen Gold
Nowe szaty... Alpen Gold
1 | 2
TITEL:
Nowe szaty... Alpen Gold
BESCHREIBUNG:

Tym razem dla właściciela marki Alpen Gold, firmy Kraft Food, stworzyliśmy serię materiałów BTL-owych dla tej lubianej, nie tylko przez przedstawicieli przedszkoli i żłobków, amatorów czekolady.
Zadanie dotyczą…ce kreacji materiałów, mających na celu informowanie wszem i wobec, o nowych okryciach wierzchnich na ulubionych przez wielu miłośników czekolady słodyczach, zostało wykonane przez nas z przytupem. Folderki, ulotki, zawieszki, bilownice i inne BTL-owe pomocnice ruszyły do sklepów i wykonały swoje zadanie w 100%.

KUNDE:
KRAFT FOODS
Dzień Dziecka w warszawskim Urzędzie Miasta
Dzień Dziecka w warszawskim Urzędzie Miasta
Dzień Dziecka w warszawskim Urzędzie Miasta
1 | 2 | 3
TITEL:
Dzień Dziecka w warszawskim Urzędzie Miasta
BESCHREIBUNG:
Urzą…d Miasta Warszawy zgłosił się do nas w sprawie plakatu na Dzień Dziecka ... i dobrze na tym wyszedł. Projekt spodobał Klientowi i małym Milusińskim, a dzięki niemu rodzice dowiedzieli się gdzie mogą zabrać swoje pociechy w tym szczególnym dniu.

Bardzo lubimy takie projekty, które przynoszą radość i uśmiech, szczególnie najmłodszym odbiorcom.
 
KUNDE:
MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
Kreatywna kreacja dla firmy Nec
Kreatywna kreacja dla firmy Nec
Kreatywna kreacja dla firmy Nec
Kreatywna kreacja dla firmy Nec
Kreatywna kreacja dla firmy Nec
1 | 2 | 3 | 4 | 5
TITEL:
Kreatywna kreacja dla firmy Nec
BESCHREIBUNG:

Firma NEC, japoński potentat w branĹźy elektronicznej, zgłosił się do nas z zaproszeniem do wzięcia udziału w ich nowym projekcie - Ofiice Cool. Chodziło o opracowanie logotypu nowej marki monitorów. Konkurencja była ogromna a rywalizacja zaciekła. Nie wygraliśmy, ale dostaliśmy się do ścisłej czołówki. Palmę pierwszeństwa przejął bardziej stonowany projekt, jednej z angielskich agencji, ale my zyskaliśmy cenną lekcję i wiemy jak działać w przyszłości aby pierwsze miejsce było nasze.

KUNDE:
NEC
Kreatywnie dla Metro
Kreatywnie dla Metro
Kreatywnie dla Metro
Kreatywnie dla Metro
Kreatywnie dla Metro
Kreatywnie dla Metro
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
TITEL:
Kreatywnie dla Metro
BESCHREIBUNG:

W 2007 roku w Skandynawii wydawca gazety "Metro" zorganizował festiwal reklamy prasowej METRO GLOBAL CREATIVE AWARDS. Pałeczkę nad kreacją przejęła firma Webest, która nam zleciła to zadanie. Powstały z tego takie udane rzeczy jak: reklama prasowa, strona www, katalog zgłoszonych prac, dyplomy dla uczestników, zaproszenie i... to chyba tyle, albo aĹź:)

KUNDE:
METRO
Solaris w prasie światowej dzięki Fresh Studio
TITEL:
Solaris w prasie światowej dzięki Fresh Studio
BESCHREIBUNG:

Solaris - polski król szos w zakresie komunikacji miejskiej, poprosił nas o kreację reklamy prasowej. Projekt został wykonany z naleĹźytym pietyzmem, zaakceptowany i umieszczony w kilku światowych magazynach branĹźowych, np. w Emiratach Arabskich.

KUNDE:
SOLARIS
Smakowicie w Lizard King
Smakowicie w Lizard King
Smakowicie w Lizard King
Smakowicie w Lizard King
Smakowicie w Lizard King
Smakowicie w Lizard King
Smakowicie w Lizard King
Smakowicie w Lizard King
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8
TITEL:
Smakowicie w Lizard King
BESCHREIBUNG:

Autorski projekt nowego menu dla sieci klubów muzycznych Lizard King dał nam wiele pozytywnych i smacznych emocji. Wszystko zaczęło się od stworzenia 21 karykatur ikon świata muzyki. Na nich oparliśmy cały pomysł wizualizacji tego miejsca w umysłach jego bywalców. Do Lizardowej kuchni zaprasza nas m.in.: Mick Jagger, John Lennon, Bob Marley czy Miles Davies.

KUNDE:
R & C UNION
Wielkanocnie z Warta Glass Group
Wielkanocnie z Warta Glass Group
Wielkanocnie z Warta Glass Group
Wielkanocnie z Warta Glass Group
1 | 2 | 3 | 4
TITEL:
Wielkanocnie z Warta Glass Group
BESCHREIBUNG:

Pamiętając o głównej zasadzie, Ĺźe reklama wielkanocna powinna być z jajem, w takiej konwencji zrealizowaliśmy kreację świąteczną dla Warta Glass Group. Przygotowaliśmy trzy projekty, które ozdobiły okładki periodyków branĹźowych tj. "Packaging", "Przemysł fermentacyjny i owocowy" i "Rynki alkoholowe". Do tych projektów powstał teĹź animowany pop-up, który gościł na stronie Warta Glass, ku uciesze wszystkich odwiedzają…cych.

KUNDE:
WARTA GLASS GROUP
Kreacja z
Kreacja z
1 | 2
TITEL:
Kreacja z "bąbelkami" dla Warta Group Glass
BESCHREIBUNG:

Do jubileuszowego wydania "Rynków alkoholowych" zaprojektowaliśmy w imieniu Warta Glass Group reklamę prasową z przysłowiowymi  "bąbelkami".

KUNDE:
WARTA GLASS GROUP
BiĹźuteria Deseo nie tylko w Internecie
BiĹźuteria Deseo nie tylko w Internecie
BiĹźuteria Deseo nie tylko w Internecie
BiĹźuteria Deseo nie tylko w Internecie
BiĹźuteria Deseo nie tylko w Internecie
1 | 2 | 3 | 4 | 5
TITEL:
BiĹźuteria Deseo nie tylko w Internecie
BESCHREIBUNG:

Dla sklepu internetowego z biĹźuterią…, który otworzył swój oddział w poznańskiej Galerii Malta, stworzyliśmy karty rabatowe, ulotki i banner. Deseo sprzedaje biĹźuterię z całego świata w kilku przedziałach cenowych, dzięki czemu kaĹźdy zainteresowany znajdzie tam coś dla siebie.

KUNDE:
DESEO
Nowość od firmy Nortec
TITEL:
Nowość od firmy Nortec
BESCHREIBUNG:

Firma Nortec, przedstawiciel branży farmaceutycznej, w związku z wprowadzeniem nowej maszyny na rynek, poprosiła nas o zaprojektowanie folderu informacyjnego na jej temat. Było czysto, schludnie i bardzo technicznie.

KUNDE:
NORTEC
Luvena dba o stałego Klienta razem z Fresh Studio
Luvena dba o stałego Klienta razem z Fresh Studio
Luvena dba o stałego Klienta razem z Fresh Studio
Luvena dba o stałego Klienta razem z Fresh Studio
Luvena dba o stałego Klienta razem z Fresh Studio
Luvena dba o stałego Klienta razem z Fresh Studio
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
TITEL:
Luvena dba o stałego Klienta razem z Fresh Studio
BESCHREIBUNG:

Dla producenta nawozów, byłych Zakładów Chemicznych Luboń (obecnie Luvena S.A.), stworzyliśmy strategię programu lojalnościowego i projekt materiałów wspierają…cych akcję, w tym serię ulotek, reklam prasowych oraz plakatów.
Dzięki tej akcji "nawozy trafiły na wozy" i opuściły progi przepełnionych magazynów Klienta, ku zadowoleniu wszystkich.

KUNDE:
ZAKŁDY CHEMICZNE LUBOŃ
Begier...przede wszystkim merytorycznie
Begier...przede wszystkim merytorycznie
1 | 2
TITEL:
Begier...przede wszystkim merytorycznie
BESCHREIBUNG:

Niemiecka szkoła czystej formy zawitała za naszym pośrednictwem do folderu naszej ulubionej firmy z branĹźy budowlanej - Begier. Dzięki temu powstał folder, którego główną cechą pozostała, zgodnie z załoĹźeniem, wysoka merytoryka przekazu, pozbawiona zbędnych ozdobników.

KUNDE:
Promocyjnie dla CJ International
Promocyjnie dla CJ International
Promocyjnie dla CJ International
1 | 2 | 3
TITEL:
Promocyjnie dla CJ International
BESCHREIBUNG:

Dla firmy z grupy Raben - CJ  International - stworzyliśmy  szereg drukowanych materiałów promocyjnych, m. in. reklamę prasową i ulotkę. Pytanie za 100 punktów brzmi - Kim jest chłopczyk na zdjęciu?!

KUNDE:
Werbespotproduktion Düsseldorf
Alle Rechte vorbehalten © Werbeagentur Frisch Studio